Wednesday, December 8, 2010

PENTING!! . ..tolong sebarkan. Moga Allah balas jasa baik.....


Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran......
Semoga kita semua berhati2 jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita.

Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara2 kita.
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh org2 KAFIR ..................
Perhatian Kalau ternampak penghujungnya ditulis
"Surah
Injilu Matay "(Terus reject)
Assalammualaikum Al Muslimin dan sahabat-sahabat semua....
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada di dalam e-mail ini...
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah..... Jangan terpedaya pada
rupanya sahaja tetapi tengok dan sel id ikilah isinya juga... tengok
keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk
menghiasi dinding rumah, Hhmm.... sekali pandang macam ayat/kalimah
Al-Quran.......sebenar ayat Bible.

37 comments:

  1. ermmm kne bace dan semak... maklum la akhir zmn ni mcm2 ado...

    tq 4 sharing

    ReplyDelete
  2. btul tu.. ntah2 byk ayat2 cmni tgh gantung kt umah kite..

    ReplyDelete
  3. mcm2 mslihat orang kafir skrg ni..

    ReplyDelete
  4. yosh! bahaya nyer...macam2 senjata kafir ni..

    ReplyDelete
  5. teruknye..xhabis2 dorang ni nk memusuhi Islam. pasti akn diwar2kn

    ReplyDelete
  6. btul tu, sila fokus kt nama surah tu..
    kt situ pun dh nmpak x kena...

    ReplyDelete
  7. TQ kerana berkongsi.... Mereka sanggup buat apa saja utk melihat akidah umat Islam terpesong

    ReplyDelete
  8. Astaghfirullohal'azim...
    "Ya Allah, jauhi kami dr fitnah akhir zaman...Ameen ya Allah ameen.."

    tQ atas perkongsian...:D

    ReplyDelete
  9. boleh copy xde masalah.. untuk renungan bersama..

    ReplyDelete
  10. Ya Allah, jauhkan kami (umat Islam) dari tipu daya jin, Iblis, Syaitan dan musuh2 yg ingin menyesatkan kami dari jalanMu. Amin..

    ReplyDelete
  11. Insyaallah saya akan sebarkan..saya letakkat blog saya ok..

    ReplyDelete
  12. Terima kasih atas informasinya, bagi orang awam memang sangat mengelabui, tapi bagi orang yang terbiasa baca Al-Qur'an tidak akan bisa di kelabui.

    ReplyDelete
  13. dlm dunia skrg ni, mcm2 dyorg reka. beware sume!!

    ReplyDelete
  14. yups
    now we must be more alert about this kind of problem
    thanks for ur info

    P/S : Kenapa Nama Awak Macam Nama Perempuan?

    ReplyDelete
  15. pandainye dorang ni nak pesongkan kte kan..
    mintak nak share ye

    ReplyDelete
  16. thankz bagi info . mcm2 pehel orang kafir nk pesongkan kite . xjemu2 . xpaham betul .

    ReplyDelete
  17. nk copy paste kat belog ye pakcik airul..

    ReplyDelete
  18. astaghfirullah.. terima kasih infonya.. minta di share..

    ReplyDelete
  19. sebenarnya kita kena peka dalam semua perkara yg melibatkn agama...bila kita ambik mudah,senang jer leh tertipu....

    ReplyDelete
  20. jadi kita jangan percaya bulat2 dengan tulisan, pastikan sebelum beli tu kita baca dulu ayat tu. kang kalau maksud tak elok, tak pasal2 murtad. Nau'zubillah

    ReplyDelete
  21. btul tu.. saya sokong.. same2 la kite beringat akhir2 zaman ni.. syaitan dan iblis sentiasa cuba menyesatkan anak adam dan kita sebagai hamba yg lemah ni sentiasa ingat mengingati sesama kita..

    ReplyDelete
  22. salam..Dilah ingatkan ayat al Quran tadi. Inilah penipuan mereka... Terima kasih diatas ingat anda..

    ReplyDelete
  23. terima kasih berkongsi ifo yg baik ini..

    ReplyDelete
  24. Di dalam Katolik Orthodox Syria, bahasa Arab merupakan bahasa yang digunakan sebagai bahasa komunikasi, begitu juga Kitab Sucinya, menggunakan bahasa Arab juga. Jadi apa salahnya jika mereka menyebarkan ayat itu dengan memakai bahasa Arab ? Di Jakarta (Indonesia) ada ordo mereka juga, dan mereka juga menggunakan bahasa Arab.

    ReplyDelete
  25. semua orang tahu yang bahasa adalah hak masing-masing.. tetapi tujuan saya menulis bukan untuk mengatakan bahawa bahasa arab untuk orang islam sahaja.. saya menulis untuk memberitahu kepada umat islam supaya berhati-hati tidak menganggap bahawa ayat diatas adalah salah satu ayat daripada al-Quran.. kami manusia yang hina tidak lari dari membuat silap.. jadi berpesan-pesan sesama manusia adalah salah satu cara kami untuk memperbetulkan kesilapan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...