Monday, December 27, 2010

Terima Kasih yang tak terhingga..


Dah sekian lame tgk org ni dlm screen akhirnya dapat gk jmpe.. hehehe.. sebenarnya entry ni khas buat blogger pakngah@chilabaeyspot & makngah yg sporting.. kiteorg nk ucap terima kasih kt beliau dan beliau kerana melayan kiteorg mcm family sniri.. walaupun baru first time jmpe tp rs mcm dah lame kenal je.. lain kali boleh blanje lg ye pakngah.. dan ucapan terima kasih sekali lagi sebab bagi tiket masuk waterpark laketown resort..(bukan sume orang dapat ni..) hari ni jugak satu rahsia telah terbongkar.. rahsia name chilabaeys sebenarnya.. yang sebenarnya name tu diambil dari rakan beliau.. tp name pun rahsia kn.. mane boleh bagi tau.. kalau bagitau bukan rahsia la.. kang bagi tau pakngah saman plak.. hahah.. kalau nak tau kene tanya beliau sendiri ye.. cukup sampai disini dulu la.. nnt sambung lagi.. anyway terima kasih sangat2 kat pakngah & makngah sebab layan kiteorang.. walaupun tak lama tp terasa rapat macam keluaga sendiri.. kiteorang nk mintak maaf jugak kalau ada terkasar bahasa dan sebagainye lah....

TERIMA KASIH....




Thursday, December 23, 2010

Bertapa Sayangnya RASULULLAH S.A.W Kepada Kita

video

Daripada Abbas r.a Rasulullah bersabda :
"orng yang pertama dibangkitkan dari kubur di hari kiamat ialah MUHAMMAD S.A.W. jibrail a.s akan datang kepadanya membawa seekor Buraq. israfil datang membawa bendera dan mahkota. izrail datang membawa pakaian-pakaian syurga.
israfil bersuara : wahai roh yang baik! kembalilah ke tubuh yang baik. maka, kubur terbelah dua. pada seruan yang kedua pula, kubur mula terbongkar. pada seruan yang ketiga, ketika rasulullah S.A.W berdiri, baginda SAW telah membuang tanah di atas kepala dan janggut baginda SAW.
baginda SAW melihat kanan dan kiri. baginda SAW dapati tiada lagi bangunan.
baginda SAW menangis sehingga mengalir air matanya ke pipi.

Bagainda SAW bersabda : kekasihku jibrail! Gembirakanlah aku!

Jibrail as berkata : apakah yang kamu lihat di hadapanmu?

Baginda SAW bersadda : bukan seperti itu pertanyaanku.

Jibrail as berkata : adakah kamu tidak melihat bendera kepujian yang terpacak di                     atasmu?

Baginda SAW bersabda : bukan itu maksud pertanyaanku

Baginda SAW bersabda : aku bertanya kepadamu akan UMATKU. Di mana perjanjian mereka?

lihat lah video tersebut.. bertapa sayangnya RASULULLAH kepada kita semua.. tetapi kita??


Wednesday, December 8, 2010

PENTING!! . ..tolong sebarkan. Moga Allah balas jasa baik.....


Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran......
Semoga kita semua berhati2 jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita.

Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara2 kita.
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh org2 KAFIR ..................
Perhatian Kalau ternampak penghujungnya ditulis
"Surah
Injilu Matay "(Terus reject)
Assalammualaikum Al Muslimin dan sahabat-sahabat semua....
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada di dalam e-mail ini...
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah..... Jangan terpedaya pada
rupanya sahaja tetapi tengok dan sel id ikilah isinya juga... tengok
keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk
menghiasi dinding rumah, Hhmm.... sekali pandang macam ayat/kalimah
Al-Quran.......sebenar ayat Bible.

Saturday, December 4, 2010

Bosan Tahap Gunung Merapi


Just nk share je gambar ni.. sebenarnye dh xde idea nk tulis ape.. so the answer is ni la.. gmbr ni aku amik ms nk masuk contest chilabaey spot aritu.. gune kamere fon  nokia lame je.. xde duit nk beli kamera mahal2.. hahah..



Gmbr ni plak time aku g usya spotrim dgn abg ipar aku.. tau bp harge spot rim ni?? Murah je bak kate tokey kedai tu.. RM14,900… abg ipar aku dh bekenan plak kat spot rim ni.. tp disebabkan beliau baru sahaja menghabiskan RM6000 untuk membeli spotrim aritu jd die tahan je la.. hahah..


Ni plak gambar time aku masak lemang kt blakang umah.. jgn risau moto tu xmeletup pn.. sbb moto tu mmg dicipta untuk kalis api/peluru/bom tangan dan sebagainya.. yg xbest time ni aku sorg je jage sbb yg lain tlg mencekik je..




Ni gambar Garfield Malaysia.. dh kenyang tersandar mcm org.. siap ade port nk sandar tu.. gambar ni time aku datang umah member aku kat ampangan..





 Gmbar ni aku sj je amik sbb dah tahap bosan.. aku setting2 skit fon kesayangan aku (N82) n aku pn amik la gambar ni kt tepi bilik aku je..

sekian..~~


Saturday, November 27, 2010

Hari Kehancuran (ingat lah sahabat2ku)

✐ Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri. 



✐ Selepas semua makhluk mati, Tuhan pun berfirman mafhumnya "Kepunyaan siapakah kerajaan hari ini?" Tiada siapa yang menjawab. Lalu Dia sendiri menjawab dengan keagunganNya "Kepunyaan Allah Yang Maha Esa lagi Maha Perkasa." Ini menunjukkan kebesaran & keagunganNya sebagai Tuhan yg Maha Kuasa lagi Maha Kekal Hidup, tidak mati. 



✐ Selepas 40 tahun, Malaikat Israfil a.s. dihidupkan, seterusnya meniup sangkakala untuk kali ke-2, lantas seluruh makhluk hidup semula di atas bumi putih, berupa padang Mahsyar (umpama padang Arafah) yang rata tidak berbukit atau bulat seperti bumi. 



✐ Sekelian manusia hidup melalui benih anak Adam yg disebut "Ajbuz Zanbi" yang berada di hujung tulang belakang mereka. Hiduplah manusia umpama anak pokok yang kembang membesar dari biji benih. 



✐ Semua manusia dan jin dibangkitkan dalam keadaan telanjang dan hina. Mereka tidak rasa malu kerana pada ketika itu hati mereka sangat takut dan bimbang tentang nasib & masa depan yang akan mereka hadapi kelak. 



✐ Lalu datanglah api yang berterbangan dengan bunyi seperti guruh yang menghalau manusia, jin dan binatang ke tempat perhimpunan besar. Bergeraklah mereka menggunakan tunggangan (bagi yang banyak amal), berjalan kaki (bagi yang kurang amalan) dan berjalan dengan muka (bagi yang banyak dosa). Ketika itu, ibu akan lupakan anak, suami akan lupakan isteri, setiap manusia sibuk memikirkan nasib mereka. 



✐ Setelah semua makhluk dikumpulkan, matahari dan bulan dihapuskan cahayanya, lalu mereka tinggal dalam kegelapan tanpa cahaya. Berlakulah huru-hara yang amat dahsyat. 



✐ Tiba-tiba langit yang tebal pecah dengan bunyi yang dahsyat, lalu turunlah malaikat sambil bertasbih kepada Allah SWT. Seluruh makhluk terkejut melihat saiz malaikat yang besar dan suaranya yang menakutkan. 



✐ Kemudian matahari muncul semula dengan kepanasan yang berganda. Hingga dirasakan seakan-akan matahari berada sejengkal dari atas kepala mereka. Ulama berkata jika matahari naik di bumi seperti keadaannya naik dihari Kiamat nescaya seluruh bumi terbakar, bukit-bukau hancur dan sungai menjadi kering. Lalu mereka rasai kepanasan dan bermandikan peluh sehingga peluh mereka menjadi lautan. Timbul atau tenggelam mereka bergantung pada amalan masing-masing. Keadaan mereka berlanjutan sehingga 1000 tahun. 



✐ Terdapat satu telaga kepunyaan Nabi Muhammad SAW bernama Al-Kausar yang mengandungi air yang hanya dapat diminum oleh orang mukmin sahaja. Orang bukan mukmin akan dihalau oleh malaikat yang menjaganya. Jika diminum airnya tidak akan haus selama-lamanya. Kolam ini berbentuk segi empat tepat sebesar satu bulan perjalanan. Bau air kolam ini lebih harum dari kasturi, warnanya lebih putih dari susu dan rasanya lebih sejuk dari embun. Ia mempunyai saluran yang mengalir dari syurga. 



✐ Semua makhluk berada bawah cahaya matahari yang terik kecuali 7 golongan yang mendapat teduhan dari Arasy. Mereka ialah: 



ⅰ- Pemimpin yang adil. 



ⅱ- Orang muda yang taat kepada perintah Allah. 



ⅲ- Lelaki yang terikat hatinya dengan masjid. 



ⅳ- Dua orang yang bertemu kerana Allah dan berpisah kerana Allah. 



ⅴ- Lelaki yang diajak oleh wanita berzina, tetapi dia menolak dengan berkata "Aku takut pada Allah". 



ⅵ- Lelaki yg bersedekah dengan bersembunyi (tidak diketahui orang ramai). 



ⅶ- Lelaki yang suka bersendirian mengingati Allah lalu mengalir air matanya kerana takutkan Allah. 





✐ Oleh kerana tersangat lama menunggu di padang mahsyar, semua manusia tidak tahu berbuat apa melainkan mereka yang beriman, kemudian mereka terdengar suara "pergilah berjumpa dengan para Nabi". Maka mereka pun pergi mencari para Nabi. Pertama sekali kumpulan manusia ini berjumpa dengan Nabi Adam tetapi usaha mereka gagal kerana Nabi Adam a.s menyatakan beliau juga ada melakukan kesalahan dengan Allah SWT. Maka kumpulan besar itu kemudiannya berjumpa Nabi Nuh a.s., Nabi Ibrahim a.s., Nabi Musa a.s., Nabi Isa a.s. (semuanya memberikan sebab seperti Nabi Adam a.s.) dan akhirnya mereka berjumpa Rasullullah SAW. Jarak masa antara satu nabi dengan yang lain adalah 1000 tahun perjalanan. 



✐ Lalu berdoalah baginda Nabi Muhammad SAW ke hadrat Allah SWT. Lalu diperkenankan doa baginda. 



✐ Selepas itu, terdengar bunyi pukulan gendang yang kuat hingga menakutkan hati semua makhluk kerana mereka sangka azab akan turun. Lalu terbelah langit, turunlah arasy Tuhan yang dipikul oleh 8 orang malaikat yang sangat besar (besarnya sejarak perjalanan 20 ribu tahun) sambil bertasbih dengan suara yang amat kuat sehingga 'Arasy itu tiba dibumi. 



✐ 'Arasy ialah jisim nurani yang amat besar berbentuk kubah (bumbung bulat) yang mempunyai 4 batang tiang yang sentiasa dipikul oleh 4 orang malaikat yang besar dan gagah. Dalam bahasa mudah ia seumpama istana yang mempunyai seribu bilik yang menempatkan jutaan malaikat di dalamnya. Ia dilingkungi embun yang menghijab cahayanya yang sangat kuat. 



✐ Kursi iaitu jisim nurani yang terletak di hadapan Arasy yang dipikul oleh 4 orang malaikat yang sangat besar. Saiz kursi lebih kecil dari 'Arasy umpama cincin ditengah padang . Dalam bahasa mudah ia umpama singgahsana yang terletak dihadapan istana. 



✐ Seluruh makhluk pun menundukkan kepala kerana takut. Lalu dimulakan timbangan amal. Ketika itu berterbanganlah kitab amalan masing-masing turun dari bawah Arasy menuju ke leher pemiliknya tanpa silap dan tergantunglah ia sehingga mereka dipanggil untuk dihisab. Kitab amalan ini telah ditulis oleh malaikat Hafazhah / Raqib & 'Atid / Kiraman Katibin. 



✐ Manusia beratur dalam saf mengikut Nabi dan pemimpin masing- masing. Orang kafir & munafik beratur bersama pemimpin mereka yang zalim. Setiap pengikut ada tanda mereka tersendiri untuk dibezakan. 



✐ Umat yang pertama kali dihisab adalah umat Nabi Muhammad SAW, dan amalan yang pertama kali dihisab adalah solat. Sedangkan hukum yang pertama kali diputuskan adalah perkara pertumpahan darah. 



✐ Apabila tiba giliran seseorang hendak dihisab amalannya, malaikat akan mencabut kitab mereka lalu diserahkan, lalu pemiliknya mengambil dengan tangan kanan bagi orang mukmin dan dengan tangan kiri jika orang bukan mukmin. 



✐ Semua makhluk akan dihisab amalan mereka menggunakan satu Neraca Timbangan. Saiznya amat besar, mempunyai satu tiang yang mempunyai lidah dan 2 daun. Daun yang bercahaya untuk menimbang pahala dan yang gelap untuk menimbang dosa. 



✐ Acara ini disaksikan oleh Nabi Muhammad SAW dan para imam 4 mazhab untuk menyaksikan pengikut masing-masing dihisab. 



✐ Perkara pertama yang diminta ialah Islam. Jika dia bukan Islam, maka seluruh amalan baiknya tidak ditimbang bahkan amalan buruk tetap akan ditimbang. 



✐ Ketika dihisab, mulut manusia akan dipateri, tangan akan berkata- kata, kaki akan menjadi saksi. Tiada dolak-dalih dan hujah tipuan. Semua akan di adili oleh Allah Ta'ala dengan Maha Bijaksana. 



✐ Setelah amalan ditimbang, mahkamah Mahsyar dibuka kepada orang ramai untuk menuntut hak masing-masing dari makhluk yang sedang dibicara sehinggalah seluruh makhluk berpuas hati dan dibenarkannya menyeberangi titian sirat. 



✐ Syafaat Nabi Muhammad SAW di akhirat : 



ⅰ- Meringankan penderitaan makhluk di Padang Mahsyar dengan mempercepatkan hisab. 



ⅱ- Memasukkan manusia ke dalam syurga tanpa hisab. 



ⅲ- Mengeluarkan manusia yang mempunyai iman sebesar zarah dari neraka. 



(Semua syafaat ini tertakluk kepada keizinan Allah SWT.) 



✐ Para nabi dan rasul serta golongan khawas juga diberikan izin oleh Tuhan untuk memberi syafaat kepada para pengikut mereka. Mereka ini berjumlah 70 000. Setiap seorang dari mereka akan mensyafaatkan 70 000 orang yang lain. 



✐ Setelah berjaya dihisab, manusia akan mula berjalan menuju syurga melintasi jambatan sirat. Siratul Mustaqim ialah jambatan (titian) yang terbentang dibawahnya neraka. Lebar jambatan ini adalah seperti sehelai rambut yang dibelah tujuh dan ia lebih tajam dari mata pedang. Bagi orang mukmin ia akan dilebarkan dan dimudahkan menyeberanginya. 



✐ Fudhail bin Iyadh berkata perjalanan di Sirat memakan masa 15000 tahun. 5000 tahun menaik, 5000 tahun mendatar dan 5000 tahun menurun. Ada makhluk yang melintasinya seperti kilat, seperti angin, menunggang binatang korban dan berjalan kaki. Ada yang tidak dapat melepasinya disebabkan api neraka sentiasa menarik kaki mereka, lalu mereka jatuh ke dalamnya. 



✐ Para malaikat berdiri di kanan dan kiri sirat mengawasi setiap makhluk yang lalu. Setiap 1000 orang yang meniti sirat, hanya seorang sahaja yang Berjaya melepasinya. 999 orang akan terjatuh ke dalam neraka. 





Rujukan: Kitab Aqidatun Najin karangan Syeikh Zainal Abidin Muhammad Al- Fathani. Pustaka Nasional Singapura 2004.







☞ Jika sekiranya kalian ingin mengumpul saham akhirat, sampaikanlah ilmu ini kepada sahabat² yang lain. Sepertimana sabda Rasulullah SAW: ❝ Sampaikanlah pesananku walaupun satu ayat. ❞ Sesungguhnya apabila matinya seseorang anak Adam itu, hanya 3 perkara yang akan dibawanya bersama :

① Sedekah/amal jariahnya.

② Doa anak²nya yang soleh.

③ Ilmu yang bermanfaat yang disampaikannya kepada orang lain.

Wednesday, November 17, 2010

Mana satu ni??

mane satu aku nk buat ni.. pening la kepale aku pikir..
tolong bg pendapat skit ape aku patut buat..
aku ade sebiji pajero.. tp xbp nk ok.. kos nk btulkan pun dalam RM10,000 sbb aku nk tutar enjin dan sebagainye..


tp skang ni dlm hati dah bekenan kat kete ni..


hahah.. tp downpayment pn dh RM30,000 bulan2 RM1xxx
tp mmg puas ati la kot pki kete ni kn.. masalah skang ni aku xtau mane satu aku nk buat..
nk beli je kete lain dan pedulikan pajero tu atau pn betulkan je pajero tu.. dan dah boleh pakai.. utang pn dh xbanyak.. syg plak nk biarkn je..
tp kedua dua kete tersebut mmg aku suke..
tp kene buat satu je pilihan.. kang pilih dua dua orang kate tamak plak.. org satu kete sampai 2,3..



Monday, November 8, 2010

Hack bangunan gune iPhone memang gempak!!!

kereta pun orang boleh hack ni kan komputer..

Mcm2 la dunia skang ni kn.. lg tinggi teknologi lagi mcm2 bende boleh jd.. tgk la kereta pn orang boleh hack gune komputer je.. ni sume yang buat tak nak beli kereta mahal2 ni...

Pc Games- Delta Force Task Force Dagger - Highly Compressed (300Mb Only)


Newmultiplayer maps included.Minimum Requirements Windows 95 98 Me 2000 XP Pentium II 400 MHz or equivalent processor 128 MB of RAM 200 MB available Hard Drive space 4X CD-ROM drive DirectX 7.0 or greater required (included on CD) Windows compatible Sound Card. Voice-Over-Net (VON) requires full duplex Sound Card Windows compatible mouse Direct 3D Video Card required. NVIDIA TNT2 or GeForce recommended.Supported 3D cards include: NVIDIA TNT TNT2 GeForce2 GeForce3 GeForce4 ATIRage
Download Link:

http://adf.ly/9VjH
http://adf.ly/9VjJ














creadit : syoknyadownload

Love in Disguise (2010) Eng.Hardsub. MKV mediafire/HF


“Love in Disguise” is the directorial debut of singer-songwriter Lee-Hom Wang.The film is about superstar singer Du Minghan (Wang), who disguises himself as an undergraduate at a music conservatory so that he can pursue his schoolmate Song Xiaoqing (Liu Yifei), whom he has a crush on.The film also features Joan Chen and Chen Handian.
Country: Taiwan
Language: Mandarin
Subtitle: English
Year: 2010
Genre: Romance, Comedy
Cast: Wang Lee-Hom, Crystal Liu, Joan Chen, Qiao Zhenyu,
Zeng Yike, Chen Handian, Xie Na, Khalil Fong, Xie Yuan




Mediafire

http://www.mediafire.com/?ygxebcdrqgxs8kh
http://www.mediafire.com/?dkq0u5x7bbzwmv7
http://www.mediafire.com/?9orlnodzrnf4ir4


Hotfile


Fileserve Single Link

Sunday, November 7, 2010

Pc Games- Lost Planet 2-Mediafire


Lost Planet 2 is a third-person shooter video game developed and published by Capcom. The game is the sequel to Lost Planet: Extreme Condition which is also made by Capcom, taking place ten years after the events of the first game, on the same fictional planet. The game was developed for the PlayStation 3, Xbox 360 and Microsoft Windows. Originally set to be released in early 2010, Capcom delayed the game's consoles release to May 11, 2010 in North America and Europe and May 20, 2010 for Japan, and the Windows version will be released on October 12, 2010

Gameplay:
Many gameplay features from the original Lost Planet game are present. Recurring elements include major boss battles, extreme terrain, and the ability to pilot mechanized armor suits, known as Vital Suits (VSs). On July 24, 2009, at Comic-Con 2009, producer Jun Takeuchi held a Q&A session for fans. Takeuchi revealed that there would be a lot more co-op based VSs.Indeed, Players will be able to ride on the sides of some VSs. These VSs can be controlled by one player, while two others hang on by the sides and shoot. Takeuchi also revealed that there would be flying VSs which feature unlimited flying time.
Also unlike Lost Planet, Lost Planet 2 will not constantly drain players of Thermal-Energy. This is due to the warmer climate, which can sustain T-ENG presence longer than a cold climate, which drains thermal energy bit by bit. Instead, energy can only be drained when the player pilots a VS and uses a weapon that requires energy. However T-eng is still constantly lost unless a specific ability is equipped despite the 'warmer climate'. The character may also lose T-ENG by completing one entire sprint with a character (confirmed in the demo). If one player loses all their energy, another can give them some of their energy, using a new weapon, to keep players alive.
Kenji Orguro and Jun Takeuchi announced that the game would reward players with experience points. Players will earn more points for playing in a unique manner and completing extra objectives in missions. Once the game has been beaten on any difficulty, players are allowed to use this character for the campaign.These points can then be used to unlock costumes and attachments for the player to customize their Pirate

Minimum system requirements:

Operating System Windows XP;
Processor Intel Core2 Duo / AMD Athlon X2 Dual-Core or better;
1 GB (XP) / 2 GB (Vista / Windows 7) or more of RAM;
13 GB free hard disk space
Video Card NVIDIA GeForce series 7800/ATI Radeon HD 2400 Pro or better with 256 MB VRAM compatible with DirectX 9.0c, and support Shader3.0
Sound card with support for DirectSound (DirectX 9.0c or higher);
A device for reading DVD c support DVD9;
Keyboard and mouse.



Download Links :

http://www.mediafire.com/?0xxjy1nfftkwf

Crack

http://www.mediafire.com/download.php?7atrg4ir34g92qy

Fix Corrupted Files

http://www.mediafire.com/?qwc2hoqp8amzll1

pass : www.gamehousevn.com 







creadit : syoknyadownload

Monsters vs Aliens: Mutant Pumpkins from Outer Space (2010) Mediafire

Susan Murphy (a.k.a. Ginormica) and the Monsters are now working with the US government as special ops. So when an alien presence is detected in Susan's hometown of Modesto, California -- right before Halloween -- the team is dispatched to investigate. Everything appears normal, right down to the jack-o-lanterns peering out from every doorstep and windowsill...

DOWNLOAD LINKS:


http://www.mediafire.com/?26yume04viusis6
http://www.mediafire.com/?73fd0r99hj5ufza

Password: phimchua.info 









creadit : syoknyadownload

Saturday, November 6, 2010

Pc Games- Metal Slug Series - Highly Compressed



Metal Slug Series | Highly Compressed |(230 Mb Only)


Metal SlugStoryline: In the year 20XX, a cyber-terrorist group has struck out at the world by unleashing a computer virus through the internet with a sole purpose of hijacking the militaries of the world's nations. Join Marco, Fio, and new Metal Slug team members Trevor and Nadia to stop the distribution of the virus before it's too late. Metal Slug 5 Storyline: Aresearch installation developing the next-generation of Metal Slugs isattached by unknown forces and a disc containing Metal Slug secrets has been stolen. Lead Marco, Tarma, Eri and Fio into The Corridor of Fire to recover the secrets and destroy the paramilitary syndicate known as the Ptolemaic Army. 
Extensive power-ups of over-the-top weaponry, health and ammo Fight off huge boss characters on each level and battle massive end bosses Metal Slug 5 features - Five massive stages and all new enemies Take up arms against this ultimate weapon of destruction The Doomsday Machine that fuses the mysterious power of ancient ruins with that of Metal Slug science Wage an assault on the enemy's underwater stronghold Find a factory producing robotic weapons developed from the Government Army's data for next-generation Metal Slugs


Download Link:-
http://adf.ly/9V9b


creadit : syoknyadownload



Pc Games- Red Alert 2 YURI Revenge-mediafire


13Hrs (2010) Mediafire


Sarah Tyler returns to her troubled family home in the isolated countryside, for a much put-off visit. As a storm rages outside, Sarah, her family and friends shore up for the night, cut off from the outside world. But something comes out of the driving rain and darkness. Something that holds a dark secret so devastating that, in one night, it could wipe out the entire family.

DOWNLOAD LINKS:

http://www.mediafire.com/?ph2x1i7og2j6e0g
http://www.mediafire.com/?51pa1xxzjjhoh1j
http://www.mediafire.com/?w3sctpz7croje0e
http://www.mediafire.com/?r43d859co69s2ke 

Nang Nak 1999 DVDrip 290MB Eng Harsub-mediafire+srt



INFO :
Director:
Nonzee Nimibutr
Writer:
Wisit Sasanatieng
Release Date:
23 July 1999 (Thailand)

Mak pulang dari perang dan tinggal bersama isteri dan bayi tanpa mengetahui bahawa kedua-dua dari mereka adalah hantu.


http://www.imdb.com/title/tt0217680/

DOWNLOAD
all subtitles here 
Or Here

http://www.mediafire.com/?z2mdnfndyag
http://www.mediafire.com/?ywm31ot4iyw
http://www.mediafire.com/?weyxuaomgu4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...